Biedt Bad en Vloer volgende dag levering service?

Wij leveren de volgende dag op alle artikelen die momenteel in voorraad zijn in ons magazijn. Afhankelijk welk merk en de grootte van het product kunnen ook non-voorraad artikelen voor een bepaalde tijd besteld morgen in huis zijn. Deze informatie is te vinden op de product pagina zelf. Kom ...

Wat is de standaard levertijd?

De levertijd kan variëren afhankelijk van de door jou bestelde artikelen en/of het voor levering opgegeven adres. De levertijd wanneer een product wordt besteld is een indicatie waar we naar streven. In 5% van de gevallen is er een onverhoopte vertraging, hierover zullen we je altijd contacteren. Standaard leveringen ...

Betaling voltooid, wat nu?

Bedankt voor je bestelling bij ons! Zodra de betaling is geregistreerd zullen wij je een mail versturen met daarin alle details over jouw bestelling. Mocht je vragen hebben in de tussentijd, aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!

Mijn betalingsmethode is geweigerd, wat nu?

Als je betaling wordt geweigerd, controleer dan of je alle informatie correct hebt ingevoerd en of alle verplichte velden zijn ingevuld. Als er problemen blijven bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice over het probleem. We zullen proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen. ...

Welke betalingsmogelijkheden er zijn?

Onze payment provider Mollie omvat alle belangrijke betalingsmogelijkheden, Zoals onder anderen iDEAL, Creditcard, Paypal, en Bancontact. Door gebruik te maken van Mollie zijn zowel onze klanten als wij zelf gegarandeerd van een veilige betaling.

Kan ik langskomen in een showroom

Afhankelijk van wat u nodig heeft is het mogelijk om langs te komen in onze showroom. Heeft u slechts een los product nodig dan is het niet altijd nodig om een afspraak te maken in onze showroom. Wilt u echter een complete badkamer en of wc realiseren dan raden ...

Tot wanneer heb ik de tijd om deel te nemen?

Om onderhandelingsredenen hebben wij een deadline gehanteerd waarop nieuwe deelnemers kunnen aansluiten. Collectieve inkoop kan niet plaatsvinden als wij de optie openstellen om binnen een venster van 2 jaar in te kopen. Het voordeel zit juist in een smalle periode gezamenlijk profiteren van grote inkoop kwantiteit. Na inschrijving sluit ...

Ik heb al een offerte, wat moet ik doen?

Bij Bad en Vloer hebben wij de offerte check. Heeft u bijvoorbeeld al een lopende offerte? Geheel eenvoudig is de offerte te selecteren en naar ons te sturen op onderstaande ''selecteer bestanden'' button. Zodra wij deze hebben ontvangen zullen we de offerte checken, artikel voor artikel nalopen en aanbieden ...

Wie kan meedoen aan collectieve inkoop sanitair?

Deze collectieve inkoop sanitair is uitsluitend voor woningen in Vathorst en is geheel vrijblijvend voor elke deelnemer. Als deelnemer van dit collectief profiteer je van interessante prijsafspraken voor sanitair, PVC-vloeren en tegels. Er zijn centraal prijsafspraken gemaakt met onze leverancier en elke nieuwe deelnemer kan op dat prijsniveau aansluiten. ...

Waarom betaal ik een stuk minder dan in de winkel?

Besparen op inkoop: wie wil dat nu niet? Echter beschikken niet alle sanitair, PVC-vloer en tegelzaken over de juiste resources en/of kennis om effectief en goedkoop te kunnen inkopen. Met de inkoopcollectieven van Bad en Vloer profiteer je van volumebundeling, schaalvoordeel en dus voordelige prijsafspraken. Uniek aan onze nieuwe ...